Date : 1951-
Type : Périodique / Serial
Langue / Language : anglais / English
Lecture -- Pédagogie de soutien
Lecture -- Étude et enseignement (primaire)
Classification Dewey : 372.405
Classification Dewey : 372.405
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Accès en ligne / online access
Résumé / Abstract : An official journal of the International Literacy Association, The Reading Teacher is the go-to journal for educators of literacy learners up to age 12, offering high-quality, evidence-based teaching tips and ideas, as well as the teacher perspective. We publish classroom-ready articles which cover topics from curriculum, instruction, and assessment to strategies for teaching diverse populations of literacy learners.